spacer 21.09.2012

Witajcie Kochani.
W dzisiejszym mini poście zaprezentuję Wam zdjęcia z naszego jesiennego spaceru. Zdjęcia pstrykane bardzo spontanicznie, więc proszę mi wybaczyć brak idealnego kadru czy kompozycji. Chciałam przedstawić nadchodzącą wielkimi krokami jesień w tych kilku ujęciach. A nawet dodam Wam moją skromną twarz, a takie cudowne zdjęcie zrobił mi oczywiście mój Bartek. 
Dodam jeszcze że moim ulubionym zdjęciem jest zdecydowanie ostatnie :)








A teraz coś do dziewczyn z mojego miasta.
Szukam osób o ciekawej urodzie. Mam w głowie kilka koncepcji. A z dziewczynami które nie boją się obiektywu i potrafią z nim współpracować chętnie coś stworzę :)

Share:

25 komentarze

  1. Takie zdjęcia oddają już jesienny klimat...

    ReplyDelete
  2. Nie jestem fanką, która sika na widok filmu choć nie przeczytała książki bo wielu nawet nie wie że jest książka. Ale lubię ich muzykę, i bardzo ciekawi mnie jak przedstawi to wszystko film! :)

    P.S. Bardzo ładne zdjęcia!! :)

    ReplyDelete
  3. ale artystyczne zdjęcia! :) / http://murphose.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. wow jakie piekne zdjecia :)
    zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia, jak najbardziej jesienne :)

    ReplyDelete
  6. 3 zdjęcie świetne!

    Pozdrawiam, zapraszam, G.

    ReplyDelete
  7. zdjęcia na prawdę są świetne ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  8. robisz fenomenalne zdjęcia <3 a piesek jest słodziutki ;)

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcia,masz naprawdę talent.
    Jakiego aparatu urzywasz?
    Mam pytanie jak zrobiłaś,że w dyskrypcji masz takie większe zdjęcie a nie małe?Bardzo by pomogło jakbyś powiedziała,bo ja się staram ale nic z tego. :(

    Zapraszam do mnie,piszę posty codziennie.
    candienatalie.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  10. zdjęcie z psiakiem mnie urzekło;* ;))
    pozdrawiam ! ;)

    ReplyDelete
  11. Beautiful pics<3


    www.fussylife.com
    www.facebook.com/fussylife

    xoxo
    Kelly

    ReplyDelete
  12. Do osoby anonimowej która pyta o aparat (mimo że akceptuje mi komentarz to go nie widzę :< )
    Używam nikona d90 i obiektywu 50 mm 1.8 f :)

    ReplyDelete
  13. piękne zdjęcie, choć chyba nie zaskoczę, że piesek rozczulił mnie najbardziej ;)

    ReplyDelete
  14. Dasz mi możę link do tego html? :3

    ReplyDelete
  15. genialny klimat zdjęć!
    obserwuję :)

    ReplyDelete
  16. Wooow piękne zdjęcia!:) http://jestemvanessa.blogspot.com/

    ReplyDelete