instagram mix

Stęskniłam się za blogiem, a ponieważ jestem we Wrocławiu nie mam póki co jak dodać zdjęć z aparatu, postanowiłam wrzucić tutaj kilka zdjęć zrobionych telefonem :) Wszystkie dotyczą wyjazdu. Dużo czytam, uczę się na prawo jady (a przynajmniej się staram) bo egzamin tuż tuż i robię masę zdjęć. Praktycznie przez tydzień chodziłam do agencji modelek SPP ale o tym będzie w konkretnym poście. Teraz zostały już same przyjemności. Mianowicie ostatnia sesja do książki i sobotnie przyjemności,w tym główna atrakcja dnia, czyli lodowisko na stadionie :) Cieszę się strasznie bo nie jeździłam już prawie 2 lata. A w niedzielę 7 godzinny powrót do domu. Czas zaplanować 2 tydzień ferii :) Miłego oglądania.





Share:

4 komentarze

  1. cudowny prezent na Walentynki : O

    ReplyDelete
  2. late i kupony walentynkowe *.*

    ReplyDelete
  3. Ile bierzesz za sesje?

    ReplyDelete
  4. Zapraszam na maila paulinacieslak55@wp.pl :)

    ReplyDelete