Marta Klejnowska

Dzisiaj po raz pierwszy miałam w ręku obiektyw 50 mm 1.4f. Powiem szczerze że zakochałam się od pierwszego zrobienia zdjęcia! :) Całe szczęście rozsądek podpowiada mi że moje 1.8 w zupełności mi póki co wystarcza. Tak więc dzisiaj Marta w prawdziwie jesiennych kolorach, na szczęście to tylko złudzenie. Na szczęście powoli zaczyna się wiosna. Co oznacza nareszcie kolorowe i pełne życia zdjęcia!



















Jeśli podobają Ci się moje zdjęcia polub mnie na facebooku. KLIK.


Share:

8 komentarze

  1. super look!
    u mnie jutro NOWY POST http://northflower.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. cudowna sesja, z chęcią bym poszła z Tobą na sesje.. niestety znajądź życie mieszkasz daleko :c

    ReplyDelete
  3. śliczne zdjęcia!!! klimatyczne :) M.

    ReplyDelete
  4. całosć zgrana , modelka , zdjęcia , stylizacje , super , pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  5. Hej, dzisiaj trafiłam na Twojego bloga i bardzo mi się spodobał, ładne zdjęcia i ciekawe posty a to przecież recepta na sukces :) Byłoby mi miło gdybyś odwiedziła mojego bloga :)
    zapraszam na is-charlie.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jaka ona ladna! Pierwszy sweter cudny I zdjecia takie piekne wszystkie!

    ReplyDelete
  7. witam,ślicznie.......... zawsze chciałam profesjonalną sesje zdjęciową,ach jak CI zazdroszczę Martuś tych pięknych zdjęć

    ReplyDelete
  8. W takim razie zapraszam :) Marzenia są po to by je spełniać :)

    ReplyDelete