Katarzyna Kosiba

Na koniec tego świątecznego weekendu mam dla Was zdjęcia Kasi. Zrobione dosłownie kilka godzin temu. Czyli nie marnujemy wolnego czasu. Niestety od jutra ponownie czeka nas przykra szkolna rzeczywistość. Patrząc na zdjęcia ciężko uwierzyć że dzisiaj mamy 2 kwietnia :) Niech jak najszybciej topnieje śnieg bo mam w zanadrzu kilka projektów :) Przyznam jeszcze że na tych zdjęciach nareszcie osiągnęłam taką jakość zdjęć jaką chciałam, przede wszystkim oczy nareszcie są czyściutkie :) Wszystko to dzięki mojej magicznej lampie do tego jeszcze bardziej magicznym formacie raw :)














Share:

5 komentarze

  1. Zdjecia magiczne, a Kasia zjawiskowa! Gratuluje:) Pozdrawiam. Anka

    ReplyDelete
  2. piegowata moja śliczna :*

    ReplyDelete
  3. niesamowicie urokliwa modelka ! :D

    ReplyDelete
  4. nie zastanawiam się czy te pytania są złe

    ReplyDelete