Magda Przywitowska

Nareszcie za oknem świeci słońce, nareszcie jest kolorowo za oknem. Kalendarz wskazuje już na maj, znaczy to tyle że mój aparat jest ze mną już od roku. Nie mam pojęcia kiedy to zleciało. Jeszcze niedawno wyczekiwałam kuriera z paczką a to już rok. Wiele się przez ten rok zmieniło. Przede wszystkim jeśli chodzi o zdjęcia. Poznałam wspaniałych ludzi, i trochę się nauczyłam. Stwierdzenie czy poczyniłam jakieś postępy pozostawiam Wam :) A dzisiaj wybrałam się na zdjęcia z moją kochaną Madzią. Trochę się naszukałyśmy drzew z białymi kwiatkami, ale pozwolę sobie stwierdzić że było warto :) Tym razem trochę inne kadry niż zwykle. W końcu trzeba próbować czegoś nowego :)













Share:

4 komentarze

  1. hmm.. zdjęcia niezbyt majowe, koleżanka mało sympatyczna, trochę jakby bolała ją głowa xd

    ReplyDelete
  2. No faktycznie mało majowe... xd

    ReplyDelete