Londyn

Witajcie.

Bardzo dawno już nic nowego nie dodawałam. Byłam niedawno na kilkanaście dni w Anglii. Będąc tam dużo myślałam nad tym dokąd to wszystko zmierza. Moja pasja związana z fotografią. Niestety... Muszę przyznać że nie w tym kierunku w jakim bym chciała. Dlatego póki co odpuszczam sobie sesje robione na czyjeś życzenie. Chcę skupić się na realizacji własnych pomysłów i projektów. A jeśli dojdę do wniosku że znowu jestem zadowolona ze swoich prac, tak jak to było ostatnio w lutym, może znowu zacznę wykonywać `komercyjne zdjęcia`, czyt. te z waszymi pomysłami i na waszą prośbę. Dlatego ogłaszam wszem i wobec że poszukuję ciekawych dziewczyn które już miały do czynienia z obiektywem, nawet nie tyle co miały do czynienia jak tych które nie krępują się i wykazują jakąś inicjatywę ze swojej strony :)

A co do zdjęć to wykonane podczas mojego pobytu w Londynie. Bardziej podczas jednego dnia spędzonego w centrum. Dodam że miałam najlepszych towarzyszy na świecie, i bardzo pozdrawiam z tego miejsca Madzie i Borysa <3 Więcej takich dni :)
















Share:

0 komentarze