instagram - december


Witajcie!
Wiem że nie zaglądałam tutaj bardzo długo. Niestety, brak czasu związany jest z nawałem nauki. Na szczęście od dzisiaj zaczynam już ferie świąteczne! Tak więc mam nadzieję że będę mogła robić coś ciekawego przez te dwa tygodnie.

W związku z tym że przez cały grudzień nie było ani jednej notki, postanowiłam dodać kilka zdjęć z instagrama. Bądź, co bądź, to również są zdjęcia ;)

Tak więc, grudzień pod względem szkoły był chyba najgorszym miesiącem w tym roku. Na szczęście były też i te dobre chwile :) Myślę że pierwszego zdjęcia opisywać nie muszę ;)

Odbyła się również (niestety) ostatnia osiemnastka z mojego rocznika. Niestety, czas nas goni. A jeszcze niedawno odliczałam dni w kalendarzu do dziewiętnastego stycznia. Teraz nawet nie wiem kiedy to minęło.
W grudniu miały również miejsce moje i Piotrka zacięte potyczki w jenge, o to kto idzie na korepetycje ;)

Nawet na kilka dni pojawił się śnieg!
A w moim pokoju pojawiła się pierniczkowa choineczka :)

Udało mi się również zakupić sukienkę na studniówkę. Dokładnie taką jaką chciałam :)

Szóstego grudnia odwiedził mnie nawet mikołaj i przyniósł śliczne kapcie ^^

A ósmego miały także miejsce urodziny Piotrka :)

To wszystko opisane w skórcie. Mam nadzieję że wybaczycie mi brak sesji ale niestety nie dość że pogoda nie dopisuje to jeszcze czasu jest za mało. Dlatego przez jakiś czas będzie tu więcej postów typu lifestyle niż fotograficznych.

Miłego weekendu! :)

Share:

0 komentarze