Happy New Year!


Kochani !

Chciałabym Wam wszystkim życzyć wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym roku.
Jeśli chodzi o rok 2013 był to zdecydowanie najlepszy rok w moim życiu!
Wiele się nauczyłam, poznałam masę ludzi i zaprzyjaźniłam na dobre z moim aparatem.
Swoje zbiory uzupełniłam o lampę,
ale przede wszystkim uzupełniłam je o nowe wspaniałe zdjęcia, wykonane przy pomocy wspaniałych ludzi.
Rok 2013 pokazał również, kto jest prawdziwym przyjacielem :)
2013 był magiczny również poz względem osiągnięcia upragnionej pełnoletności,
czyli chyba tego na co czeka każda nastoletnia osoba :)


Mam ogromną nadzieję że 2014 będzie jeszcze lepszy.
Już od początku stycznia zapowiada się wiele ciekawych projektów.
W tym, pierwszy raz, będę miała do czynienia z teledyskiem.
Oraz jak rok temu, wybieram się do Wrocławia, popracować nad zdjęciami.
Zapowiada się wspaniały rok :)


Share:

0 komentarze