Świąteczne tapety na telefon


Po raz pierwszy na blogu możecie zobaczyć moje photoshopowe zmagania! Mało kto wie ale, grafiką zajmowałam się hobbystycznie jeszcze przed fotografią. Ostatnio coraz częściej otwieram photoshopa, nie żeby przerabiać zdjęcia, a po to aby coś narysować. Jestem na etapie nauki grafiki wektorowej. Myślę że za jakiś czas będę mogła pochwalić się pierwszymi rysunkami mojego autorstwa :)

Postanowiłam kilka dni temu stworzyć świąteczne tapety na telefon, które możecie pobrać całkowicie za darmo. Oczywiście udostępnione są one tylko do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Publikowanie ich gdziekolwiek bez mojej zgody jest zabronione. Aby pobrać tapetę trzeba kliknąć na wybrane zdjęcie poniżej które przeniesie nas do strony z tapetą do pobrania.





Share:

1 komentarze